TEMATYKA STRONY

SYLWETKI I NAUKI SIDDHA JOGINÓW                                OPOWIEŚCI O NIEZWYKŁYCH OSOBACH

NARZĘDZIA JOGICZNE: PRAKTYKI, MEDYTACJE, TECHNIKI           INSPIRUJĄCE WŁASCIWOŚCI, UMIEJĘTNOŚCI I ZDARZENIA

                                                                                                                                                                                                                             

                            

sobota, 18 września 2010

Wiadomości od Dr Pillai Siva Baby: Odpowiedzialność za wszystko, czego się doświadcza





Tłumaczenie myśli Dr Pillai Siva Baby opublikowanych w serwisie twitter i rozsyłanych do uczniów drogą mailową







  
Odpowiedzialność rani. Rani ego. Prawdą jest rozpoznanie tego. (26.08.2010)

Jeżeli weźmiesz odpowiedzialność za każdy moment, to będziesz mógł przemienić swoje życie. Zwróć się do swego wnętrza i zapytaj: Dlaczego tworzę takie doświadczenie [które właśnie przeżywam]? (28.08.2010)

Powiedzieć coś znaczy stworzyć to. Bądź uważny co myślisz i mówisz.  (30.08.2010)

Dlaczego nasze myśli [cele] nie urzeczywistniają się? Ponieważ są one przywiązane do ego. (6.09.2010)

Pojawiają się negatywne siły, które pozwalają ci obmawiać innych. Nie trać na to czasu. Mów i myśl dobrze o innych.  (9.09.2010)

Kiedy nie masz racji – przyznaj to! Zapytaj: Jak mogę to naprawić? Chciej obserwować siebie i zmienić to, co trzeba zmienić. (12.09.2010)

Nie obwiniaj nikogo ani niczego. Obwinianie kogoś to unikanie odpowiedzialności. To ty jesteś twórca wszystkich tych [swoich] dramatów. Uświadom sobie, że nigdy nie jesteś ofiarą. (17.09.2010) 

Nie myśl jako priorytety: ja, ja, ja, lub moje, moje, moje. (17.09.2010)

Dr Pillai Siva Baba