TEMATYKA STRONY

SYLWETKI I NAUKI SIDDHA JOGINÓW                                OPOWIEŚCI O NIEZWYKŁYCH OSOBACH

NARZĘDZIA JOGICZNE: PRAKTYKI, MEDYTACJE, TECHNIKI           INSPIRUJĄCE WŁASCIWOŚCI, UMIEJĘTNOŚCI I ZDARZENIA

                                                                                                                                                                                                                             

                            

wtorek, 16 lutego 2010

Medydacja wskazuje drogę


Jestem bardzo szczęśliwy ze względu na świadectwa dwójki młodych ludzi, Suzany i Johnatana, którzy są rodzeństwem. Ich mama studiuje ze mną. Jestem szczęśliwy, że widzę jak dorastają w bardzo odpowiedzialny sposób. Po wczorajszej rozmowie z nimi jestem bardzo szczęśliwy. To jest właśnie to, co medytacja może zdziałać.
Medytacja może cię wznieść, naprawdę może być sposobem, dzięki, któremu ludzie, młodzi ludzie będą się trzymali z daleka od narkotyków i innych wyniszczających osobę rzeczy.
Najważniejszy wpływ mają rodzice, a szczególnie matka jest najbardziej ważną osobą w życiu dziecka, podczas gdy dorasta. Tak więc, wczorajsze spotkanie z tymi ludźmi uczyniło mnie bardzo szczęśliwym.
Moją intencją jest, aby nauki, które przekazuje były dostępne przez youtube. W jednym programie, który zrobiłem, w „friend” section zawarłem sugestie, że ludzie powinni spotykać się i razem medytować. Eksperyment Maharishiego [przeprowadzony] w Waszyngtonie wykazał, że wspólna medytacja wielu ludzi potrafi obniżyć współczynnik przestępczości.
Taki będzie mój wkład dla świata, aby przyciągnąć ludzi do medytacji. Nie musisz płacić żadnych pieniędzy nikomu. Wystarczy, że zbierzecie się razem i będziecie wspólnie medytować a wtedy oczyścicie atmosferę. Pojawi się tam wtedy tylko pozytywna wibracja, która zmieni osobiste życie [medytujących] a także i cały świat.
Traktujcie moje medytacje poważnie. To, że je zamieszczam na youtube, to nie znaczy, że nie mają wartości. Ludzie utrzymują taka idee, że tylko to jest cenne za co muszą zapłacić. Co nie jest prawdą!, przynajmniej w moim przypadku. Weźcie to na poważnie i zaglądajcie do obu sekcji tak często jak możecie. Sprawdzajcie je. Obie sekcje są bezpłatne. Jedyna różnica miedzy nimi jest taka, że zrobiłem „friend” section dla ludzi, którzy traktują mnie bardziej poważnie. Więcej opowiem później.        
(Siva Baba, Meditation Gives, 2007, youtube)